کسب‌وکار کوچینگ شده چگونه است؟

کسب‌وکار کوچینگ شده چگونه است؟

هر وقت مشتریان بنده برای مشاوره و طراحی فروشگاه اینترنتی مراجعه می کنند در ابتدای صحبت های این عزیزان می توان  ترس و دل نگرانی را در حرف های آنان درک کرد که چگونه می توانند به یک مجموعه اعتماد کنند و آرزوها و امید خود را به آنان بسپارند. و بخصوص که با توجه به وضعیت بازار نمی توانند ریسک کنند . متاسفانه معمولا اکثرا قبلا گرفتار طراحان سایت کم لطف شده اند و به طور کلی اعتماد آنان از طراح سایت ها سلب شده است.

من همیشه در ابتدا به آنان این نکته را یاد آور می شوم که طراح سایت فقط یک برنامه نویس است نباید جز این از ایشون انتظاری داشته باشید. سایت را طراحی می کند و تمام.

 اما :

"ما در کوچینگ جابز مشاور و کوچ کسب وکار شما هستیم دانش مدیریت بازارهای اینترنتی و ترفندهای فروش و بازاریابی در فروشگاه های اینترنتی را بلد هستیم و در کنار شما هستیم تا زمانی که شما واقعا موفق شوید ما صرفا فروشنده یک سایت نیستیم ما دوست شما هستیم و تمام تلاش تیم ما موفقیت کسب وکار شماست و لذت می بریم وقتی کار شما به موفقیت چشمگیری دست پیدا کند."

گام به گام با شما کسب و کارتان را در حوزه اینترنت جلو می بریم و تمام هدف ما متمرکز بر موفقیت کار شماست .

تمام خدمات و محصولات ما برای کارآفرینان عزیز پشتیبانی دارد و تمامی مستندات سایت شما و بک آپ ها هم قابل ارائه می باشد تا شما بتوانید با خیال راحت در کسب وکار اینترنتی خود مشغول باشید. و هر زمانی نیاز مشاوره و همکاری با ما بود در خدمتتان هستیم با ما به جهانی شدن فکر کنید.

اگر صاحب کسب‌وکار کوچک و مشاغل نوپا باشید یا به دنبال ایجاد یک شرکت برند و معروف باشید، نمی توان مزایای کوچینگ کسب‌وکار را نادیده گرفت. مانند بسیاری از بخش های زندگی، داشتن یک مربی باتجربه که بتوانید به آن تکیه کنید یکی از با ارزش ترین منابع موجود برای صاحبان مشاغل است.

بیشتر صاحبان مشاغلی که به دنبال مشاوره در مورد چگونگی رشد شرکت خود هستند، منابع محدودی برای روی آوردن به آنها دارند. مطمئناً، مقالات و کتاب‌های الکترونیکی آنلاین بی‌شماری در مورد چگونگی ایجاد و رشد یک کسب‌وکار وجود دارد، اما در نهایت، هر کسب‌وکاری منحصربه‌فرد است و توصیه‌های عمومی و کلی هستند و واقعا به سختی می‌توان جایگزین مناسبی برای راهنمایی شخصی باشد. خوشبختانه، امروزه با توجه به افزایش دانش کسب‌وکار صاحبان مشاغل می توانند راهنمایی شخصی مورد نیاز برای پاسخ به سؤالات دشوار خود و موفقیت سازمان خود با بهرمندی از یک فردی تحت عنوان مربیگری کسب‌وکار راه اندازی و یا توسعه دهند.

·  کتاب کواکتیو کوچینگ

·  نمونه قرارداد کوچینگ

·  سئو مطالب کریسمس

·  چگونه کسب و کار اینترنتی موفقی راه اندازی کنم؟

·  راه اندازی کسب وکار موفق

·  چگونه کسب و کار خود را رونق دهیم؟

·  دانشی که برای کسب و کار اینترنتی به آن نیاز دارید

·  چرا کسب و کار اینترنتی جذاب است؟

·  راه اندازی کسب و کار اینترنتی چگونه می باشد؟

·  توسعه کسب وکار راهی برای بقا

·  صلاحیت کوچینگ تخصصی کسب وکار

·  بیزینس پلن چیست؟

چگونگی راه اندازی کسب و کار اینترنتی پرستاری

جهت همکاری با متخصصان راه اندازی کسب و کار اینترنتی پیام به واتس آپ 09190965971