چگونه کسب و کار اینترنتی موفقی راه اندازی کنم؟

چگونه کسب و کار اینترنتی موفقی راه اندازی کنم؟

درآمد کسب و کارهای اینترنتی

معمولا یکی از سوالاتی که همیشه برخی از مشتریان بنده هنگام مشاوره از من می پرسند این است که درآمد کسب و کار اینترنتی چقدر است؟ و این سوال که فروشگاه اینترنتی چقدر درآمد دارد سوالی می باشد که همه می پرسند!!

در جواب این عزیزان باید بگویم که صرفا داشتن سایت هیچ تضمینی برای موفقیت شما نیست و همچون ورزش حرفه ای و ورزش برای سلامتی!.

سایت داشتن فقط بخشی از کار است، سایت بدون استراتژی هیچ ارزشی ندارد.

شما باید برای سایت خود برنامه داشته باشید به گونه ای که سناریو داشته باشید و آنالیز کنید که خواست و نیاز مشتریان از صنفی همچون صنف شما چیست؟!

سپس خواست و نیاز مشتری را در قالب کلید واژه ها و لندینگ پیج درآورده و با محتوای مگا مخاطب را ترغیب کنید که کسب وکار شما می تواند پاسخگوی نیاز آنان باشد. و بعد سراغ مراحل بعدی می رویم.

این یک سناریو برای بخشی از محتوا می باشد. ما در کسب وکار اینترنتی برای فروش، برای تامین کنندگان،تخفیفات،تبلیغات،تقویم محتوا،آنالیز رقبا، ارسال، چشم اندازها و ... نیازمند سناریو هستیم که ما آن را بیزینس پلن کسب و کار اینترنتی می نامیم و چه خوب است قبل از شروع کسب و کار اینترنتی ابتدا بیزینس پلن تهیه کنید چرا که با داشتن بیزینس پلن می توان تخمین منطقی از پیشرفت کار را تجسم کرد و تا حدودی به سوال کلیشه ای درآمد کسب و کارهای اینترنتی پاسخ داد.

با کوچینگ جابز کسب و کار اینترنتی قدرتمند خود را راه اندازی کن 09190965971

در بستر وب فعال باشید و حضور آنلاین بزرگتری ایجاد کنید حتی اگر کسب و کار آنلاین ندارید، گسترش حضور در اینترنت و حضور برند آنلاین خود برای نمایش محصول شما در مقابل دیدگان بیشتر بسیار مهم است، به خصوص اگر محصول شما مستقیماً به مصرف کنندگان بفروشد. برخی از استراتژی هایی که ممکن است در نظر بگیرید: مطالب را به طور مداوم ارسال کنید. چه محتوایی را از طریق وبلاگ، خبرنامه یا حساب توییتر به اشتراک بگذارید، پست کردن به طور منظم به دنبال کنندگان شما کمک می کند تا با برند شما علاقه مند و درگیر شوند. به هویت برند خود وفادار بمانید. از هر پلتفرم آنلاینی که برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می کنید، مطمئن شوید محتوایی که پست می کنید با هویت برند شما سازگار است. به عنوان مثال، اگر برند شما در مورد سادگی و مینیمالیسم است، احتمالاً نمی خواهید چیزی در مورد بهترین معاملات جمعه سیاه پست کنید. تبلیغاتی را اجرا کنید. با یک جایزه یا مسابقه، سر و صدایی در اطراف کسب وکار خود ایجاد کنید. باید از بازوی اینترنت در راستای دیده شدن بهتر و یا ارائه خدمات بر بستر وب بهره برد. در کوچینگ جابز در کنار شما هستیم تا بتوانید بیشتر از اینترنت در کسب وکار خود بهر ببرید.