شروع کسب و کار اینترنتی

شروع کسب و کار اینترنتی

فروشگاه اینترنتی موفق را چگونه بسازیم؟

جهت ساخت فروشگاه اینترنتی موفق ابتدا تمامی باید ها و نبایدهای شغل شما را بررسی و پس از آنالیز های ممکن به دنبال مزیت رقابتی برای فروشگاه شما خواهیم بود و لازمه رشد شما در بستر وب داشتن یک مزیت برجسته می باشد علاوه بر اینها همانگونه که قبلا گفتیم  نقشه ی ساخت فروشگاه اینترنتی شامل دو بخش عمده است: طراحی شکل و ساختار فروشگاه و  سیاست فروش و بازاریابی، باید سناریو لازم را برحسب صنف شما برنامه ریزی کرده و توجه داشته باشید که با چه سیاستی این فروشگاه را طراحی و مخاطب را جذب فروشگاه خود کنیم از اهمیت به سزاری برخوردار است ما شرکت های بزرگی را میشناسیم که سایت هایی با هزینه بالا توسط طراحان خبره در گوگل بالا می آورند اما فروش آنان راضی کننده نیست و یا افرادی هم هستند که سیاست هایی برای کسب و کار خود دارند اما گاهی فراموش کردن جزئیات کسب و کار اینترنتی می تواند بهای سنگینی برای شما در پی داشته باشد.

اولین قدم در طراحی فروشگاه اینترنتی موفق کدام است؟

در ابتدا توانایی های شما باید سنجیده شوده و اینکه شما چگونه می توانید در کار خود موفق شوید باید مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد اینکه راه حل ها و برنامه هایی دارید و احساس می کنید می توانید کسب و کاری قوی تاسیس کنید خوب است اما بد نیست بدانید که رقبای شما هم مانند شما برنامه هایی دارند و حتی قبل از شما شروع کرده اند. یکی از راهکارها برتری نسبت به رقبا اصلی شما در فروشگاه های اینترنتی بهرمندی از آنالیز دقیق کسب وکار شما ، باید ها و نبایدها و آنالیز رقبای اصلی شماست، وقتی بتوانیم رقبای شما را آنالیز کنیم و نقاط قوت و ضعف آنان را بیابیم آنگاه می توانیم با علم بر توانایی های شما یک مزیت رقابتی برای شما ایجاد کنیم با داشتن مزیت رقابتی صحیح می توان شانس موفقیت شما را در کسب و کارهای اینترنتی بالا برد.

مزیت رقابتی در کسب وکار اینترنتی

مزیت رقابتی فروشگاه ها  یعنی داشتن خدمتی نو برای مشتری می باشد که در این حوزه هنوز مشاهده نشده است. به هر میزان شما بتوانید مزیت رقابتی قدرتمندتری بسازید مشتریان بیشتری جذب فروشگاه اینترنتی شما می شوند و سایر خدمات شما دیده می شود. اهمیت داشت مزیت رقابتی قدرتمند می تواند نقش بسزایی در تضمین موفقیت کسب و کار شما داشته باشد.

شناسایی و انتخاب مزیت رقابتی صحیح حاصل تحلیل نیاز مشتریان، توانایی شما و آنالیز رقبا می باشد. که باید با دقت بالایی صورت پذیرید. چرا که پی ریزی بیزینس پلن شما می تواند به صورت مستقیم از این موضوع نشات گیرد.

به طور کلی می توان گفت که موفقیت در کسب و کار اینترنتی مستلزم داشتن یک سناریو منظم و قدرتمند است که با استفاده از آن می توان یک کسب وکار منظم را پی ریزی کرد و موفقیت در مشاغل تحت وب حاصل یک برنامه ی دقیق برای تولید محتوا و هدایت صحیح مشتریان به سمت خدمات و توانایی های شما می باشد.

بحث راه اندازی مشاغل تحت وب که اکثر به صورت فروشگاه های اینترنتی یا بعضا فعالیت های خدماتی و آموزشی اینترنتی مشغول به فعالیت هستند در ایران رونق چشمگیری داشته و روند رو به رشدی را دارا می باشد. اما متاسفانه انگشت شمار موفق می شوند یا موفقیت کسب و کار تحت وب شاید در ابتدا چشمگیر باشد اما به مرور رو به افول می رود. حتی گاها، پس از موفقیتی دراز مدت، باز هم خطر افول در کمین مشاغل اینترنتی است. مشخصا مهم ترین نکته ای در آغاز کسب و کار اینترنتی حائز اهمیت است داشتن یک استراتژی منسجم و دارای کارآیی می باشد. اینکه ایده کسب و کار شما چقدر کارآیی داشته باشد و تا چه اندازه بتواند با تهدیدات بازار منعطف شود نکته ای کلیدی است. یه نکته را عرض کنم که، دوستان وقتی بازار خوب باشد همه می توانند کار کنند و فروش داشته باشند پس شما فقط از این درچه نگاه نکنید که بازار خوب است و من هم راحت می توانم، حقیقتا در بازار خوب و فروش خوب همه موفقند و خیلی از شما حرفه ای تر ها در حال کسب درآمد هستند.و یقینا کاربلدترها می توانند در زمان مناسب سبقت بگیرند و شما بعد از مدتی مایوس می شوید. و این دقیقا همان قصه ی تکرای کسب و کارهای اینترنتی در ایران است. بارها مراجع کنندگان بنده این مطلب را می فرمایند که، در آغاز کسب و کار من خوب بوده اما بعد از مدتی بازار خراب شده است. حقیقتا با تجربه ای که در این زمینه دارم باید به این عزیزان باید بگویم که، اگر اینچنین داستانی برای شما رخ نمی داد من تعجب می کردم! چرا که کسب و کار اینترنتی دقیقا عین یک باغ می ماند و باید مدام به آن رسیدگی شود. وگرنه کم کم درختان آن ضعیف می شوند و بعد از مدتی خشک می شود. در مشاغل تحت وب و فروشگاه های اینترنتی باید ده ها مورد مداوم بررسی شود و انعطاف های لازم صورت پذیرد تا بتوانیم تهدیدهای بازار را به فرصتی برای سبقت گرفتن از رقبا کسب و کار شما تبدیل کنیم.

در مشاغل تحت وب نباید حد و مرز تعیین کرد. روزی که احساس قانع بودن بکنید روز شکست شماست. در فروشگاه ها اینترنتی و کلا به طور کلی کسب و کارهای اینترنتی باید به طور مداوم با یک فرد یا مجموعه خبره در تعامل باشد. و همواره با کمک ایشان کسب و کار خود را رو به افق های روشن و موفق تر ببرید. تا به صورت مداوم اثر مرکب انتخاب های درست خود را لمس کنید.

در کوچینگ جابز کسب و کار اینترنتی به صورت کاملا حرفه ای و با درصد موفقیت بالا کوچ می شود. کوچینگ کسب و کار اینترنتی جز تخصص های ویژه مجموعه کوچینگ جابز می باشد. با

کوچینگ جابز مشاغل اینترنتی راه موفقیت دائمی را پیدا می کنند. و می توان به صورت کاملا اصولی کسب و کار را به اوج درآمد زایی رساند.

جهت کسب اطلاعات و همکاری با ما به واتس آپ 09190965971 پیام دهید.

 

 

نمونه ای از کسب و کارهای اینترنتی پر درآمد در سال های اخیر ایران:

·  مشاوره راه اندازی اینترنتی خرید و فروش خودرو

·  چگونه یک فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه راه اندازی کنم؟

·  چگونه یک فروشگاه اینترنتی خوار و بار راه اندازی کنم؟

·  مراحل ساخت سایت فروش لوازم جانبی کامپیوتر

·  چگونه یک فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو راه اندازی کنم؟

·  آموزش راه اندازی فروش اینترنتی لوازم کادویی

·  چگونه یک فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی راه اندازی کنم؟

·  هزینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم تحریر

·  چگونه یک فروشگاه اینترنتی کالای چوبی راه اندازی کنم؟

·  آموزش راه اندازی فروش اینترنتی میوه و تره بار

·  آموزش راه اندازی فروش اینترنتی لوازم خانگی

·  چگونه یک فروشگاه اینترنتی کتونی راه اندازی کنم؟

·  چگونه یک فروشگاه اینترنتی کیف و کفش راه اندازی کنم؟

·  مشاوره راه اندازی کسب وکار اینترنتی فروش شال و روسری

·  مشاوره راه اندازی کسب وکار اینترنتی فروش گل و گیاه

·  مشاوره راه اندازی کسب وکار اینترنتی فروش مبلمان

·  مشاوره راه اندازی کسب وکار اینترنتی فروش ساعت

·  مشاوره راه اندازی کسب وکار اینترنتی فروش فرش

·  مشاوره راه اندازی کسب وکار اینترنتی فروش پوشاک

·  راه اندازی فروشگاه اینترنتی گل و گیاه

·  راه اندازی فروشگاه اینترنتی کتونی

·  راه اندازی فروشگاه اینترنتی ساعت

·  راه اندازی فروشگاه اینترنتی فرش

·  راه اندازی فروشگاه اینترنتی لبنیات

·  راه اندازی فروشگاه اینترنتی میوه و تره بار

·  راه اندازی فروشگاه اینترنتی شال و روسری

·  راه اندازی فروشگاه اینترنتی کیف و کفش

·  راه اندازی فروشگاه اینترنتی مبلمان

·  راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم دکوری

·  راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم چوبی

·  راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم کادویی

·  راه اندازی فروشگاه اینترنتی خرید و فروش اتومبیل

·  راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم جانبی کامپیوتر

·  راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی

·  راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو

·  راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم تحریر

·  راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

·  راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه

·  راه اندازی فروشگاه اینترنتی پوشاک

·  راه اندازی کسب وکار دانشجویی

·  چگونه سئو سایت را بالا ببرم

·  کوچینگ کسب وکار

·  کسب و کار اینترنتی پردرآمد

·  مراحل راه اندازی کسب‌وکار