چگونه کسب و کار خود را راه اندازی کنم؟

چگونه کسب و کار خود را راه اندازی کنم؟

همانگونه که یک ساختمان نیازمند به یک معمار و مهندس عمران حرفه ای است و محاسباتی را لازم دارد. کسب و کار نیز نیازمند به یک معماری می باشد و باید تمامی گام ها کسب و کار مشخص شود. این یک واقعیت است که متاسفانه کسب و کارها در ایران عمر کوتاهی دارند و خیلی ها از همان ابتدای مسیر انتظارات را برآورده نمی کنند. و خیلی این امر برایمان طبیعی شده است که شکست مقدمه ی پیروزی است و اینچنین حرف هایی که برایمان کلیشه شده است.

آیا تا بحال به این موضوع فکر کرده اید. که کسب و کار هم مانند سایر اعمال و رفتار نیازمند نقشه و برنامه می باشد؟ به این فکر کرده اید که گاهی اوقات فرصت ها یکبار است و باید واقعا حرفه ای شروع کرد؟!!

مثلا پرورش اندام بدون برنامه و مربی چقدر موفقیت دارد؟ چون نمی توانید مسیر حرفه ای شدن را در پیش بگیرید ممکن است مصدوم شوید بی انگیزه شوید و سرعت پیشرفت کم شود. درنهایت خواه یا ناخواه از یک برنامه و مربی بهره می برید، البته اگر از شکست ها مایوس نشده باشید. متاسفانه گاهی اطلاعات ناقص بیشتر از بی اطلاعی آسیب رسان است. در مقوله ی کسب و کار و کلا راه اندازی بیزینس ها، همه افراد در حدودی اطلاعاتی تجربی را کسب کرده و خیلی هیجان زده وارد کارآفرینی مشاغل و راه اندازی حرفه ای جدید می شوند. و نتیجه ای که حاصل می شود بسیار تکراری است: سوختن یک فرصت و آرزو. وافعا جای سوال دارد که این حجم از ناآگاهی و خودزنی برای چیست؟ بنظر شما چرا کسب و کارهایی بسیار موفق هستند و همیشه شاهد توسعه و گسترش آنان هستیم اما کسب و کارهایی دیگر که کم هم نیستند رو به زوال می روند؟!

در سایت کوچینگ جابز تمام تلاش و سعی جهت موفقیت شغل شماست ما اینجا هستیم که موفقیت شما را شاهد باشیم و این رسالت کار ماست. خیلی دردناک است وقتی فردی با شور و ذوق فراوان با هزار امید و آرزو کار راه اندازی می کند و بعد از مدتی سرخورده می شود. واقعا موفقیت شما آرزوی قلبی کوچینک جابز می باشد و تمام سعی و تلاش ما این است که با نهایت استفاده از ظرفیت های موجود، موجب موفقیت های متعدد شما شویم و دیواره های محدودیت را خراب کنیم.

 

جهت مشاوره ثبت نام به شماره واتس آپ 09360820629 در ارتباط باشید.بی صبرانه منتظر شما هستیم به ما اعتماد کنید.

 

·  کتاب کواکتیو کوچینگ

·  نمونه قرارداد کوچینگ

·  سئو مطالب کریسمس

·  چگونه کسب و کار اینترنتی موفقی راه اندازی کنم؟

·  راه اندازی کسب وکار موفق

·  چگونه کسب و کار خود را رونق دهیم؟

·  دانشی که برای کسب و کار اینترنتی به آن نیاز دارید

·  چرا کسب و کار اینترنتی جذاب است؟

·  راه اندازی کسب و کار اینترنتی چگونه می باشد؟

·  توسعه کسب وکار راهی برای بقا

·  صلاحیت کوچینگ تخصصی کسب وکار

·  بیزینس پلن چیست؟