مرکز آموزش ایجنت فوتبال در ایران

مرکز آموزش ایجنت فوتبال در ایران

چگونه ایجنت رسمی فوتبال شویم؟
ایجنت ورزشی بخصوص ایجنت فوتبال یکی از مشاغلی است که امروزه در سراسر دنیا به سبب درآمد بالا داری طرفداران زیادی می باشد. فیفا سالی دو بار آزمون ایجنت فوتبال را برگزار می کند. جهت ثبت نام در این آزمون باید به سایت فیفا مراجعه کنید و در ابتدا پیش ثبت نام رو انجام بدید. هدف فیفا این است که شما شرایط عمومی آزمون رو داشته باشید. اگر سابقه کیفری نداشته باشید وارد گام دوم ثبت نام می شوید و با تکمیل اطلاعات خود ثبت نام رو کامل می کنید. تمامی ارتباطات از طریق ایمیل و در پلتفرم خود سایت فیفا انجام می شود.

ایجنت فوتبال شدن چه مراحلی دارد؟

1-  کسب اطلاعات و آموزش اولیه راجب ایجنتی فوتبال و شناخت لازمه های کافی برای موفقیت در این شغل

2-  اقدام به ثبت نام اولیه در سایت فیفا و اعلام آمادگی برای دریافت لایسنس ایجنتی فوتبال

3-  تایید اولیه توسط فیفا، و تکمیل ثبت نام

4-  شرکت در آزمون، در صورت موفقیت، دریافت لایسنس ایجنتی فوتبال و واریز حق سالانه فیفا

آموزش ایجنت فوتبال در ایران

همواره مشاغل مختلف جهت رشد و ترقی داری یکسری لازمه ها هستند. در کنار علاقه باید دانش، مهارت وتوانایی لازم را کسب کنید تا بتوانید در آن شغل موفق باشید.

ایجنت شدن هم از این قاعده مستثنی نیست. صرفا داشتن علاقه نمی تواند تضمین کننده موفقیت باشد. دانش فوتبالی و اطلاعاتی که همواره از گوشه کنار فوتبال بدست آورده اید، و همچنان با حضور در این عرضه کسب می کنید.میتواند بخشی از مسیر موفقیت شما را تکمیل کند. وقتی قرار است به عنوان ایجنت فعالیت کنید باید علاقه و دانش بیس فوتبال را داشته باشید که بتوانید با آموزش های مستمر از آنها بهرمند شوید. و در صنف خود مهار شوید چرا که بکارگیری دانش به روشی خاص برای رسیدن به نتیجه ای مشخص، بهترین تعریفیست که برای مهارت بکار برده می شود.

مثلا در شغل ایجنت فوتبال افرادی که دارای مهارت در حوزه استعدادیابی هستند. خیلی زود وارد بازار کار می شوند. و یا افرادی که توانایی بالایی در برقراری ارتباطات و پیگیری دارند می توانند بازارهای خوبی را برای خود رقم بزنند. پیشرفت یک شبه و اتفاقی رخ نمی دهد. باید مدام آموزش دید و تجربه کسب کرد.

ضرورت شرکت در کارگاه آموزشی ایجنت فوتبال

آزمون ایجنت هر شش ماه یکبار برگزار می شود. کارگاه آموزشی ایجنتی فوتبال برای شما عزیزان تهیه شده است. شما با شرکت در این کارگاه آموزشی با ماهیت شغل ایجنت فوتبال و لازمه های رشد و شروع کار آشنا می شوید و موازی با آن جهت شرکت در آزمون ایجنت فوتبال فیفا آمادگی لازم را کسب می کنید.

در همین راستا، با شرکت در این دوره درباره مطالبی همچون:

-چگونگی شرکت در آزمون

-صلاحیت شرکت

-ثبت نام‌ و چالش های ممکن، جهت اخذ لایسنس پرداخته شده است. امید است به راحتی در آزمون ثبت نام کنید.

در ادامه این دوره به مسائل زیر پرداخته میشود:

-چگونگی ورود به بازار کار

-فنون مذاکره و معامله گری ایجنت

-بررسی نکات قراردادها

- مدیریت فضای رسانه ای

سعی بر این بوده که مطالب از رفرنس های معتبر و تجربیات ایجنت های موفق برگرفته شود و امید است راه کسب دانش در حوزه ایجنتی را همچنان ادامه دهید و این دوره آغازی باشد بر دورانی باشکوه 🙏

در صورت هرگونه سوال با پشتیبانی تلگرام با آی دی Agent_support120@ یا واتس آپ آنلاین همین سایت در ارتباط باشید.

مینو رایولا چگونه ایجنت فوتبال شد؟

جالب است بدانید یکی از برجسته ترین ایجنت های فوتبال آقای مینو رایولا می باشد که در این زمینه بسیار موفق ظاهر شده و مدیر برنامه بازیکنان نام آشنایی همچون پاول ندود،زلاتان،پوگبا،بارتلی،اینسینیه، هارلند و ... می باشد. مینو رایولا هنرهای خارق العاده ای دارد به گونه ای که حتی در مسائل مهم زندگی این ستارگان بزرگ هم مشاوره و اظهار نظر می کند. ملیت هلندی ایتالیایی دارد و به 7 زبان زنده دنیا مسلط است. آقای ریولا از بچگی علاقه مند به برنامه ریزی دقیق بوده و کار خود را از گارسونی در رستوران آغاز کرده اینکه این همه پیشرفت چگونه ممکن است. یک دلیل دارد آن هم داشتن بیزینس پلن برای کسب و کار خود می باشد و به گونه ای عمل می کند که همیشه با اختلاف از رقبای خود گام بر می دارد و بعید است کسی به او برسد.