مرکز آموزش ایجنت فوتبال در ایران

مرکز آموزش ایجنت فوتبال در ایران

چگونه ایجنت فوتبال شویم؟

ایجنت ورزشی به خصوص ایجنت فوتبال یکی از مشاغلی است که امروزه در سراسر دنیا به سبب درآمد بالا داری طرفداران زیادی می باشد. و ما شاهد این هستیم که روزانه افرادی زیادی در اینترنت جملاتی همچون اینکه چگونه ایجنت فوتبال شویم؟ ، چگونه مدیر برنامه فوتبالیست ها شویم؟ و شروع منیجری فوتبال چگونه است در گوگل سرچ می شود.

مینو رایولا چگونه ایجنت فوتبال شد؟

جالب است بدانید یکی از برجسته ترین ایجنت های فوتبال آقای مینو رایولا می باشد که در این زمینه بسیار موفق ظاهر شده و مدیر برنامه بازیکنان نام آشنایی همچون پاول ندود،زلاتان،پوگبا،بارتلی،اینسینیه، هارلند و ... می باشد. مینو رایولا هنرهای خارق العاده ای دارد به گونه ای که حتی در مسائل مهم زندگی این ستارگان بزرگ هم مشاوره و اظهار نظر می کند. ملیت هلندی ایتالیایی دارد و به 7 زبان زنده دنیا مسلط است. آقای ریولا از بچگی علاقه مند به برنامه ریزی دقیق بوده و کار خود را از گارسونی در رستوران آغاز کرده اینکه این همه پیشرفت چگونه ممکن است. یک دلیل دارد آن هم داشتن بیزینس پلن برای کسب و کار خود می باشد و به گونه ای عمل می کند که همیشه با اختلاف از رقبای خود گام بر می دارد و بعید است کسی به او برسد.

ایجنت فوتبال شدن چه مراحلی دارد؟

بیزینس پلن در شغل اینجنت فوتبال به چه شکل می باشد؟ در موسسه کوچینگ جابز به شما می آموزیم چگونه یک ایجنت موفق ورزشی شوید و بتوانید در این شغل پیشرفت کنید. ما همراه و همگام شما هستیم تا قادر شوید به عنوان یک ایجنت رسمی مشغول بکار شوید. شیوه کاری ما از طریق کمک به طراحی بیزینس پلن پیشرفت و چگونگی اشتغال شما می باشد در این مسیر از تکنیک های کوچینگ در کسب وکار ایجنت فوتبال نیز بهره برده و کوچ صورت می پذیرد.

آموزش ایجنتی فوتبال در ایران

در کوچینگ جابز مشاور شما هستیم و حرف های شما را گوش می دهیم و راهکارهای شما را بازبینی می کنیم که چگونه می توانید فردی موفق در زمینه ایجنتی فوتبال باشید. ما شما را ایجنت نمیکنیم بلکه دوست شماییم و دلسوزانه تمامی چالش های مسیر ایجنت شدن شما را بررسی میکنیم و به شما میگوییم که باید از کجا شروع کرد و چه لازمه هایی نیاز دارید. مشوق شما در این مسیر هستیم و امیدواریم که مراجعه کننده برای ایجنت شدن فردی با پتانسیل بالا باشد.کوچ کردن ایجنت های فوتبال در سایت کوچینگ جابز به صورت حرفه ای انجام می شود و تمامی چالش های مسیر ایجنت ها بررسی می شود و به امیدها و آرزوهای آن ها پاسخ منطقی داده می شود. در بحث کوچ کردن ایجنت های ورزشی هدف این است با مهارت پرسش گری ذهن اجنت ها به سمت مسیر و پتانسیل های پیشرفت جهش پیدا کند.