چگونه کسب و کار خود را رونق دهیم؟

چگونه کسب و کار خود را رونق دهیم؟

شما احتمالا یک کسب وکار اینترنتی دارید و مشغول فعالیت در این حوزه می باشید و تصمیم دارید که کسب وکار خود را توسعه دهید. ما برای راهنمایی شما اینجا هستیم و تصمیم داریم نکاتی را به شما یادآوری کنیم:

یکبار دیگر فروشگاه اینترنتی و محصولات خود را بازنگری کنید و این سوالات را از خود بپرسید : قیمت محصول من چگونه است؟ به روزرسانی قیمت محصولات چگونه است؟ تنوع محصولات فروشگاه اینترنتی شما به چه شکل می باشد؟ رقبای شما در این صنف چه کسانی می باشند؟ قیمت شما در مقایسه با سایر فروشگاه ها در چه سطحی است؟خدمات رسانی شما هنگام ارسال کالا چگونه است؟ اعتماد سازی در سایت شما به چه صورت است؟پاسخگویی شما به مشتریان به چه شکل می باشد؟ تبلیغات شما در بستر وب چگونه است ؟ در سایر شبکه های اجتماعی به چه شکل فعالیت دارید؟ و تمامی سوالات از این قبل می تواند به شما کمک کند که بهتر بتوانید نقاط ضعف خود را شناسایی کنید و علاوه بر این ها شما نیازمند به یک مشاور در این حوزه می باشید که بتواند شما را درپیموندن راه موفقیت یاری دهد.

ما در موسسه ی کوچینگ جابز در کنار شما هستیم تا بتوانید بهترین فروشگاه اینترنتی را داشته باشید و فروش خود را چندین برابر کنید. اگر موارد بالا که عرض شد را رعایت کنید. می توان با یکسری تکنیک های تحت وب فروشگاه شما را رتیه یک گوگل نمایش داد و اولین پیشنهاد به مشتریان هدف خود باشید.

چگونه می توان فروشگاه اینترنتی رتبه یک گوگل داشت؟

در ابتدا توانایی های شما باید سنجیده شوده و اینکه شما چگونه می توانید در کار خود موفق شوید باید مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد اینکه راه حل ها و برنامه هایی دارید و احساس می کنید می توانید کسب و کاری قوی تاسیس کنید خوب است اما بد نیست بدانید که رقبای شما هم مانند شما برنامه هایی دارند و حتی قبل از شما شروع کرده اند.

راه حل برتری از رقبا در فروشگاه اینترنتی چیست؟

یکی از راهکارها برتری نسبت به رقبا اصلی شما در فروشگاه های اینترنتی بهرمندی از آنالیز دقیق کسب وکار شما ، باید ها و نبایدها و آنالیز رقبای اصلی شماست، وقتی بتوانیم رقبای شما را آنالیز کنیم و نقاط قوت و ضعف آنان را بیابیم آنگاه می توانیم با علم بر توانایی های شما یک مزیت رقابتی برای شما ایجاد کنیم با داشتن مزیت رقابتی صحیح می توان شانس موفقیت شما را در کسب و کارهای اینترنتی بالا برد.

مزیت رقابتی در کسب وکار چیست؟

در تعریف مزیت رقابتی در واقع  می توان گفت که مزیت رقابتی یعنی داشتن خدمتی نو برای مشتری می باشد که در این حوزه هنوز مشاهده نشده است. به هر میزان شما بتوانید مزیت رقابتی قدرتمند تری بسازید مشتریان بیشتری جذب فروشگاه شما می شوند و سایر خدمات شما دیده می شود. اهمیت داشت مزیت رقابتی قدرتمند می تواند نقش بسزایی در تضمین موفقیت کسب و کار شما داشته باشد.

شناسایی و انتخاب مزیت رقابتی صحیح حاصل تحلیل نیاز مشتریان، توانایی شما و آنالیز رقبا می باشد. که باید با دقت بالایی صورت پذیرید. چرا که پی ریزی بیزینس پلن شما می تواند به صورت مستقیم از این موضوع نشات گیرد.

توسعه کسب و کار در واقع یعنی ساختن افق های جدید برای کسب و کار.همواره بسته به نیاز جامعه و تغییراتی که به دلایل مشخص و نامشخص در بحث فروش و بازاریابی و بعضا تبلیغات به وجود می آید موجب می شود رویکرد قبلی را دستخوش تغییراتی کنیم، توسعه کسب و کار نیازمند مدیریت توسعه می باشد، نمی توان توسعه را بدون دانش انجام داد چون فرصت ها را تبدیل به تهدید می کند. ما باید کسب و کار را طوری سازماندهی و افق سازی کنیم که توسعه در آن به عنوان یک عادت و تدریجی صورت پذیرد و بعضا سرعت داده شود و در واقع فرهنگ توسعه سازمانی بر کسب و کار ما حاکم باشد.

در کوچینگ جابز توسعه کسب و کار به عنوان پروژه و فازهای بعدی کسب و کار در نظر گرفته می شود و اهداف و چشم اندازها به صورت پلکانی تا رسیدن به چشم انداز نهایی ادامه پیدا می کند و مجدد افق هایی جدید ساخته می شود و مدام به روز بودن کسب و کار و درآمدهایی جانبی به مجموعه اضافه می شود. و بخش های مختلف سازمان در چشم انداز دراز مدت به درآمدزایی همیشگی می رسند. و روزی می رسد که شما درآمد از برند خود کسب می کنید.

ما اینجایی که همراه با شما کسب و کار را رونق دهیم و موجب استفاده بهتر از توانایی های شما شویم. تا روزی که تک تک آرزوهایتان را هدف قرار دهید و اهدافتان را زندگی کنید.

 

واتس آپ کوچینگ جابز: 09190965971