چگونه کسب و کار خود را شروع کنم؟

چگونه کسب و کار خود را شروع کنم؟

در بحث آموزش فروشگاه های اینترنتی در ابتدا این نکته را به خاطر بسپارید که داشتن فروشگاه اینترنتی موفق مستلزم رعایت یکسری اصول است که اگر در ابتدای انجام کار به درستی صورت نپذیرد می تواند موجب فروش پایین و در نتیجه نابودی کسب و کار اینترنتی شما گردد. علاوه بر این شما باید یک سناریو داشته باشید مغزتان مدام در حال کنکاش باشد و با رصد بازار و ایده های نو بتوانید در بازار فروش اینترنتی خود را نمایان کنید و اصطلاحا میخ خود را محکم بکوبید.

جالب است بدانید در فروش اینترنتی برخلاف فروش سنتی شما داری یک امتیاز ویژه هستید . در فروش سنتی سود شما فقط هنگامیست که مشتری خرید می کند اما در فروش اینترنتی حتی اگر مشتری خرید هم نکند،یعنی همان ورود مشتری به سایت شما موجب امتیاز گرفتن شما از موتورجستجو گوگل می شود و اصطلاحا سئو سایت شما بالا می رود. بالا رفتن سئو سایت شما موجب می شود که هر زمانی فردی محصول را در گوگل سرچ می کنید شما به عنوان پیشنهاد اول گوگل به مشتری ارائه گردید.

فروش محصولات در بستر اینترنت از همان منطق کامپیوتر نشات می گیرد یا صفر یا یک ! یعنی یا موفق می شوی یا باید بعد از مدتی فروشگاه خود را تعطیل کنید.

متاسفانه فروش اینترنتی در ایران براساس هیجانات می باشد و هیچ کسی به شکل اصولی و علمی با برنامه ای منظم وارد این عرصه نمی شود. شرکت هایی که پیشرفت چشمگیری در این زمینه داشته اند هرگز رازهای موفقیت خود را فاش نمی کنند و شاید بی دلیل نیست که خیلی از فروشگاه های اینترنتی در همان سال اول ناامید شده و شکست می خورند.

ما در کوچینگ جابز در کنار شما هستیم تا به عنوان یک کسب وکار اینترنتی موفق بتوانید به درآمدزایی تحت وب مشغول باشید. و فروشگاه خود را به صورت حرفه ای توسعه دهید.

فروشگاه اینترنتی موفق چگونه طراحی می شود؟

معمولا داشتن یک فروشگاه اینترنتی موفق با استاندارهای لازم مستلزم یک برنامه ریزی درست و اصولی می باشد. یک فروشگاه اینترنتی همچون یک ساختمان می باشد که داری بخش های مختلفی بوده و همانگونه که برای ساخت یک ساختمان نیازمند یک نقشه هستیم برای فروشگاه اینترنتی موفق نیز باید یک نقشه داشته باشیم.

نقشه ساخت فروشگاه اینترنتی چگونه است؟

نقشه ی ساخت فروشگاه اینترنتی شامل دو بخش عمده است: 1- طراحی شکل و ساختار فروشگاه و 2- سیاست فروش و بازاریابی ، اینکه ما با چه سیاستی این فروشگاه را طراحی و مخاطب را جذب فروشگاه خود کنیم از اهمیت به سزاری برخوردار است ما شرکت های بزرگی را میشناسیم که سایت هایی با هزینه بالا توسط طراحان خبره در گوگل بالا می آورند اما فروش آنان راضی کننده نیست و یا افرادی هم هستند که سیاست هایی برای کسب و کار خود دارند اما گاهی فراموش کردن جزئیات کسب و کار اینترنتی می تواند بهای سنگینی برای شما در پی داشته باشد.

همیشه شروع یک کسب و کار می تواند چالش برانگیز باشد. متاسفانه امواج منفی از محیط و اطرافیان موجب دلسردی برای شروع می شود در حالی که فردی سمت کارآفرینی می رود که داری یک انگیزه و داشته است که او را به این تفکر سوق داده است. فرد در می یابد که می تواند یک کسب و کار راه اندازی کند و موجب اشتغال زایی برای خود و دیگران شود اما معمولا این شروع برای او سخت است. واقعا جای تاسف دارد، چه استعدادها و توان هایی این روزها یا استفاده نمی شود یا به دلیل گام بندی نامناسب موجب شکست می شود.

همیشه برای آغاز کسب و کار شما دارای یک پلن یا برنامه هستید. یک داشته دارید که ممکنه بسیار قوی یا ضعیف باشد، اما فرقی نمی کند، در واقع شما با گام بندی مناسب قدم به قدم کسب و کار خود را رونق داده و تبدیل به یک برند می شوید و رشد روز افزونی خواهید داشت. کسب و کارها باید داری یک استراتژی باشند و مدیریت کسب و کار باید این رهبری را عهده دار باشد ما در کوچینگ جابز همراه و همگام شما هستیم و شما را تا موفقیت مداوم در کسب و کار همراهی می کنیم کوچ کردن کسب و کار شما موجب تضمین موفقیت شما در کمال آرامش می شود و کنترل بهتری بر روی استعداها و توانایی خود و مجموعه تحت سرپرستی دارید و یقینا می توانید بهترین راه ممکن را انتخاب کرده و روز به روز شاهد رشد و شکوفایی مجموعه خود باشید. یقین داشته باشید اگر حداقل توانایی لازم را داشته باشید با یک استراتژی پخته و کنترل صحیح قادر خواهید بود به قطب اصلی کسب و کار خود تبدیل شوید.

 

جهت هر گونه سوال، به واتس آپ  پیام دهید: 09190965971