چگونه کسب و کار خود را رونق دهیم؟

چگونه کسب و کار خود را رونق دهیم؟

آیا فعالیت در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام میتواند به کسب و کار ما کمک کند؟

شاید شما هم از آن دسته از افرادی باشید که اعتقاد دارید داشتن سایت یعنی تمام، ثروتمند شدم و خودکار همه زندگیم درست شد، اما باید بگویم که داشتن سایت لازمه اما کافی نیست.

در حوزه کسب و کارهای اینترنتی باید در تمامی شبکه های اجتماعی و حتی پیام رسان ها هم نفوذ کنید ، البته اگر واقعا می خواهید موفق شوید! باهوش عمل کنید و از تمامی ابزارهای ممکنه بهره ببرید  چون خیلی از مدیران را می شناسم که تا فروش کم می شود فوری دست به کار می شوند و از تیم برنامه نویسی و سایت ایراد می گیرند، ما در کنار شما هستیم تا بگوییم که ایراد کار کجاست تعجب می کنم که چرا برخی از مدیران کسب و کارها تلاشی نمی کنند که بازبینی کنند که چه چیزی را کاشت کردند و الان انتظار چه برداشتی دارند.  چون حقیقتا طراحی یک سایت بدون استراتژی و سناریوی مشخص فقط اتلاف هزینه و زمان می باشد.

اگر واقعا در جستجوی یک کسب و کار پررونق در حوزه اینترنت هستید وقت خودتو تلف نکن و الکی مسیرهای پوچ رو نرو ، مشاوره اولیه ما رایگانه با شماره واتس آپ 09190965971 در ارتباط باش ما در کنار شما هستیم تا سر درگم نباشی، کوچینگ جابز

در کسب و کار اینترنتی این موضوع را مدنظر داشته باشید که قبل از برداشتن هر قدم مهمی، باید چند سال درآمد ثابت و جریان ثابتی از مشتریان جدید داشته باشید. اگر درآمد کسب وکار شما به مقداری رسید که بتوانید روی آن حساب ویژه ای باز کنید، آنگاه احتمالاً زمان رشد فرا رسیده است. البته، جهش ناگهانی در فروش لزوماً نشان‌دهنده بالا بودن تقاضا نیست این می‌تواند فقط یک تصادف باشد. بنابراین مطمئن شوید که به طور مداوم بیش از آنچه می توانید عرضه کنید، تقاضا دارید. آیا آنها محصولات مختلفی را می خواهند که شما می توانید ارائه دهید؟ با مشتریان خود مصاحبه کنید از آنها در مورد رضایت، علاقه به محصولات جدید و بازخورد کلی در مورد تجارت خود نظرسنجی کنید. سپس در پاسخ هایی که می گیرید به دنبال الگوها باشید. اگر مشتریان شما بیشتر از محصول شما، تحویل سریعتر یا خدمات اضافی را می خواهند، این نشانه خوبی است. در کوچینگ جابز به شما می آموزیم که چه موقع و چگونه کسب و کار خود را رونق دهید.