چگونه سئو سایت را بالا ببرم

چگونه سئو سایت را بالا ببرم

سئو چیست؟ بهینه سازی موتور جستجو SEO را می توان به عنوان روشی برای بهبود یک وب سایت دانست امروزه وب سایت فروشگاهی در صفحات نتایج موتورهای جستجو از طریق استفاده از استراتژی ها و تاکتیک های مختلف توصیف می شوند. که موجب مطرح شدن بیشتر سایت شده و به همین دلیل داشتن سئو مناسب می تواند تفاوت سایت های فروشگاهی موفق و سایت های فروشگاهی ناموفق را رقم زند.

 چرا سایت من به سئو نیاز دارد؟

در مورد سئو اکثر مردم وب سایت ها را از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل، یاهو و بینگ کشف می کنند. به این ترتیب، مثلا اگر وب سایت فروشگاه شما در نتایج موتورهای جستجو رتبه بالایی نداشته باشد، ممکن است نتوانید افرادی را که هدف کسب وکار شما قرار داده اید با سایت خود جذب کنید. تا زمانی که بتوانید ترافیک هدفمند زیادی را به سایت خود جذب کنید، می توانید به هر هدفی که می خواهید برسید. به عنوان مثال، اگر هدف شما افزایش حجم فروش است، باید پیشنهاد خود را تا جایی که می توانید در معرض دید مردم قرار دهید. با وجود وب سایت های بیشتر و بیشتر، اگر سایت شما برای نتایج جستجو بهینه نشده باشد، داشتن رتبه های خوب چالش برانگیز است

موتورهای جستجو چگونه کار می کنند؟

هر بار که موتور جستجو سرچ می کنید، موتورهای جستجو میلیاردها سند را جستجو می کنند. وب سایت هایی که مرتبط ترین پاسخ ها را به سؤالات شما ارائه می دهند ممکن است در صفحه اول نتایج جستجو ظاهر شوند. و اصطلاحا بالا می آیند با این حال، موتورهای جستجو در هنگام بازگرداندن نتایج جستجو بر محبوبیت یک وب سایت خاص نیز تأثیر می گذارند، به این معنی که داشتن یک سایت بسیار مرتبط کافی نیست.

چگونه یک وب سایت را بهینه کنیم؟

یک وب‌سایت را می‌توان برای رتبه‌بندی خوب در نتایج جستجو با تغییر تعداد موارد تنظیم کرد، چه در یک وب‌سایت در صفحه یا خارج از یک سایت خارج از صفحه . فاکتورهای روی صفحه عبارتند از توضیحات متا، عنوان صفحه، متا تگ، ساختار URL، چگالی کلمه کلیدی، پیوند داخلی، تگ های تصویر و موارد دیگر. عوامل خارج از صفحه عبارتند از بک لینک، رسانه های اجتماعی و عناصر اعتماد. اگر وقت دارید بهترین استراتژی ها فروش و تاکتیک ها فروش را یاد بگیرید و اجرا کنید، می توانید یک وب سایت را خودتان بهینه کنید. با این حال، اگر وقت ندارید یا سئو کسب و کار اصلی شما نیست، توصیه می شود به متخصصان اجازه دهید کار را از طرف شما انجام دهند. هنگامی که فرآیند بهینه سازی موتورهای جستجو را طی می کنید، کمی زمان می برد تا یک وب سایت بتواند رتبه بالایی در نتایج جستجو کسب کند. با هرکسی که نتایج فوری را نوید می دهد باید با احتیاط رفتار کرد زیرا ممکن است کلاهبردار باشد و ممکن است با استفاده از روش های ممنوعه که ممکن است باعث کاهش رتبه سایت شما شود، ضرر بیشتری نسبت به سود داشته باشد.

در کوچینگ جابز به صورت حرفه ای روی سئو کلمات سایت شما کار می کنیم و به شما می آموزیم که چگونه برای خود مزیت رقابتی ایجاد کنید و از پتانسیل های کسب و کارتون موجب افزایش بازدید و بالا رفتن رتبه گوگل خود شوید.