تامین کنندگان کالا در کسب کار اینترنتی

تامین کنندگان کالا در کسب کار اینترنتی

هنگامی که قصد دارید یک فروشگاه اینترنتی یا به طور کلی هر گونه کسب و کاری را تحت وب و در فضای مجازی راه اندازی کنید باید این نکته را مد نظر داشته باشید که شما باید خیلی حرفه ای تر از فروشگاه های دیگر باشید حرفه ای بودن در اینجا یعنی یک قدم جلوتر از بقیه بودن مثال ساده بزنم مثلا قیمت های شما باید همیشه به روز باشد موجودی به روز باشد. چون اگر این دو موضوع را سهل انگاری کنید یا ساختاری برای این سازوکار در نظر نگیرید هرگز نمی توانید اعتماد سازی کنید. در فروشگاه اینترنتی اعتماد سازی امری حیاتی برای بقای کسب و کار شماست.

در راستای اعتماد سازی اقداماتی لازم است صورت پذیرد از جمله ساختار تامین کالا را با حساسیت زیادی انتخاب کنید اینکه تامین کننده آشنای شماست و اوکی هستین با او، را فراموش کنید. باید بدانید چقدر قدرت تامین دارد؟ چقدر قدرت پاسخگویی در لحظه را دارد؟ کیفیت کالاهای او در چه حدی است؟ قیمت ها؟ تخفیفات همکار؟ به چه شکل می باشد. نحوه پرداخت؟ و حمل و نقل و فاصله انبار از شهر و .... واقعا خیلی نکات باید در اولویت بندی انتخاب تامین کنندگان وجود دارد که باید همه را در نظر بگیرید. می توان گفت که این بخش حیاتی است و اهمیت و توجه به آن طول عمر و بقا کسب کار شما را تضمین کرده و در کنار آن پیشرفت و آینده ی کسب و کار شما را تضمین می کند و کم کم شما را تبدیل به یک برند بزرگ می کند.

کسب و کار اینترنتی نیازمند به ساز و کاری علمی و حرفه ای می باشد که بتوان با این سازکار حداقل فاز اول کسب و کار را جلو برد. زیر ساخت لازم را بنا کرد و وارد فازهای بعدی و کسب درآمد بالا و بالاتر را داشت و کار را تکامل بخشید. خیلی مهم است که شما چه تامین کننده هایی دارید چه برنامه ای برای کار کردن با این تامین کنندگان دارید و واقعا باید ساختاری مشخص داشته باشید سیاست های خاصی که بتوانید تامین کنندگان بهتر را انتخاب کنید، همیشه ارزان ترین تامین کننده بهترین نیست در کسب و کار اینترنتی خیلی نکات ریز و حیاتی متناسب با کسب و کار شماست، حتی تصمیم شما برای بازار مصرف مد نظر، هم بر روی ساختار کسب و کار تاثیرگذار است. شما در ابتدای کار نیازمند به دانستن مسائل پیشنیاز مدیریتی هستید، از جمله مباحثی در زمینه هوش سازمانی، سرمایه اجتماعی،مباحث سئو و ... که بر حسب نیاز شما و به صورت کاملا تدریجی و لذت بخش در مجموعه کوچینگ جابز در طی یک الی دو جلسه آموزش داده می شود تا بتوانید کسب و کار خود را با یک زیر ساخت قوی شروع کنید.

ما در کنار شما هستیم تا شما بهتر مسیر را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. 09190965971