دانشی که برای کسب و کار اینترنتی به آن نیاز دارید

دانشی که برای کسب و کار اینترنتی به آن نیاز دارید

تولید محتوا و سئو رتبه یک گوگل

اگر در حال خواندن این مطلب هستید احتمالا اخیرا خیلی درگیر موضوع تولید محتوا و سئو برای سایت فروشگاهی یا خدماتی خود هستید. امروزه جهت دیده شدن نیاز به آگهی های با هزینه گزاف نیست و به لطف گوگل به عنوان مهم ترین موتورجستجو می توان با توجه به الگوریتمی که خود گوگل در اختیار کاربران قرار داده است مطالب، خدمات و محصولات را در سایت بارگزاری کرد و اگر واقعا حرفی برای گفتن داشته باشید خیلی زود به رتبه یک گوگل در آن صنف بدل شوید.

جهت سئو ابتدا باید سایت شما سئو داخلی خوبی داشته باشد. و در مرحله دوم بر روی محتوا،  سئو و لینک های سایت کار کنید و تمام هدف شما باید معطوف به رتبه یک گوگل باشد. ما می توانیم سایت شما را به انتخاب اول گوگل تبدیل کنیم.

در کنار این ها سایت شما باید محتوایی جذاب برای مخاطب داشته باشد و بنده خود بارها به کارفرمایان عزیز تاکید نموده ام که فروش اینترنتی شما مانند حلقه های زنجیر است و اگر یکجا پارگی و زدگی داشته باشد ممکن است کل زنجیر بلااستفاده شود. به دو نکته ی نمونه که اکثر مدیران فروشگاه اینترنتی اهمیت نمی دهند توجه فرمایید:

1-اعتماد سازی در کسب و کار اینترنتی

بر کسی پوشیده نیست که جهت خرید مشتریان از فروشگاه اینترنتی شما مشتری باید احساس اطمینان کند  و جهت خرید در فضای مجازی باید اعتماد سازی اعمال شود اما چگونه؟ واقعا به جز عکس های بی کیفیت و بی سروته واریزی مشتریان ایده ای دیگری نیز دارید؟!

  • راهکارهای مختلفی جهت اعتماد سازی وجود دارد که مستلزم زیر ساخت سایت شما بوده ، از درگاه پرداخت معتبر گرفته تا به روز بودن قیمت ها و تم رنگی سایت، بسته به نوع صنف و میزان توانایی شما راهکارهای مختلفی جهت اعتماد سازی وجود دارد.

2- بانک اطلاعاتی بودن:

این نکته را معمولا خیلی سطحی از آن گذر می شود و یا معمولا به آن پرداخته نمی شود. عدم توجه به این موضوع شاید حلقه ی گمشده کسب و کارهای شکست خورده باشد.

  • باید فروشگاه شما لندینگ پیج هایی داشته باشد که بتوان در آنجا مگا محتوایی کامل و گویا در اختیار مخاطب قرار داد مطالبی که نیاز مخاطب را از تعریف و توضیح بیشتر غنی سازد.
  • بانک اطلاعاتی بودن در مورد محصولات هم صدق می کنید باید بتوانید اطلاعاتی طبقه بندی شده و مرتب از محصول به مخاطب ارائه دهید تا قادر باشد مقایسه ای صحیح قبل از خرید انجام دهد.

 

همانگونه که در ابتدای مطلب مطرح شد نکات ریز و درشت انبوهی در کسب و کار اینترنتی دخیل هستند.  دو نکته مهم در بالا ارائه شد ولی می توان بسته به صنف کسب وکار شما بی نهایت نکات ریز و درشت که تعیین کننده و تمایز فروشگاه موفق و ناموق هستند را نام برد. ما در کوچینگ جابز در کنار شما هستیم تا یک کسب و کار برتر را به مشتریان هدف خود ارائه دهید.

  • تکنولوژی:  برای کسب و کارهای اینترنتی، دانش فناوری مهمترین دانشی است که به آن نیاز خواهید داشت. شما نیاز به توسعه و نگهداری یک وب سایت، استفاده از ابزارهای آنلاین مختلف و پلت فرم های وب دارید.  که در کوچینگ جابز ابن امر به بهترین شکل توسط یک تیم خبره طراحی سایت میسر گردیده است
  • بازاریابی اینترنتی:  بازاریابی برای مشاغل اینترنتی با بازاریابی سنتی برای مشاغل آفلاین کاملاً متفاوت است. مشاوره بخش بازاریابی توسط مهندس صادق آدینه به صورت کاملا تخصصی صورت می پذیرد.
  • دانش مرتبط با تجارتی که انجام خواهید داد:  مانند همه انواع کسب و کار، کسب و کارهای اینترنتی نیز به نوعی دانش نیاز دارند که به نوع کسب و کاری که در بازار انجام می دهید مرتبط باشد در کوچینگ جابز با بیش از یک دهه تجربه در زمینه راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی در خدمت شمال هستیم.
  • سیستم تفکر . این دانش مهمی است زیرا شما باید کل سیستم کسب و کار اینترنتی خود را که از عناصر مختلف تجاری تشکیل شده است، درک کنید در کوچینگ جابز با تئجه به تحصیلات و تجربه مرتبط با زمینه کسب و کار اینترنتی آماده ارائه خدمات حرفه ای به شما عزیزان کارآفرین اینترنتی هستیم.